Artykuły prasowe
Tam gdzie konsument, tam i marka
To konsument wybiera dziś dogodny dla niego sposób komunikacji z marką. Niezależnie od kanału, oczekuje kompetentnej i szybkiej odpowiedzi. Dla firm oznacza to konieczność bycia dostępnym 24 godziny na dobę – czy są w stanie sprostać oczekiwaniom?

W 2018 r. cyberprzestępcy zaprzestali przeprowadzania podstawowych ataków DDoS
Raport Kaspersky Lab dotyczący ataków DDoS w IV kwartale, obejmujący dane dla ostatnich trzech miesięcy oraz całego 2018 r., wskazuje na spadek łącznej liczby ataków DDoS o 13% w porównaniu ze statystykami dla poprzedniego roku.

Havas Media Group powołuje Programmatic Hub
W styczniu Havas Media Group powołało Programmatic Hub. To zespół złożony z kilkunastu specjalistów integrujących wszystkie narzędzia do zakupu programatycznego, na czele którego stanął Krzysztof Dumbal.

Sony: pierwsze rozwiązanie do analizy wideo oparte na sztucznej inteligencji
Urządzenie Edge Analytics Appliance REA-C1000, z technologią sztucznej inteligencji opartą na samouczeniu się, umożliwia użytkownikom tworzenie treści wideo w czasie rzeczywistym — bez specjalistycznych szkoleń, zatrudniania dodatkowych pracowników czy zakupów sprzętu.
RTB House prezentuje pierwsze innowacje od AI Marketing Lab
RTB House, globalna spółka specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, ogłosiła rozpoczęcie testów najnowszych rozwiązań stworzonych w AI Marketing Lab.
Wraz z RODO cyberprzestępcy ruszyli do (cyber)ataku
Przez pierwsze pół roku działania RODO zarejestrowano 3 700 skarg związanych z naruszeniem przepisów o ochronie danych osobowych. Wkrótce może zostać nałożona pierwsza duża kara na firmę w Polsce.

Ugrupowanie cyberszpiegowskie Chafer atakuje ambasady przy użyciu zmodyfikowanego oprogramowania
Badacze z Kaspersky Lab wykryli liczne próby infekowania placówek dyplomatycznych w Iranie przy użyciu zmodyfikowanego szkodliwego programu Remexi oraz kilku legalnych narzędzi.

Innowacyjne podejście do CSR zaproponowane przez WIŚNIOWSKI
W połowie stycznia tego roku w sieci pojawiła się nowa gra platformowa 2 THE LIGHT, której pomysłodawcą stał się znany w branży budowlanej producent bram garażowych WIŚNIOWSKI.
Nieruchomość zagrożona? Grunt to odpowiednie zarządzanie!
W nieruchomości warto inwestować, jednak trzeba brać pod uwagę ryzyka i obserwować zachodzące na rynku zmiany.
Jak światowe marki wykorzystują technologię w kampaniach?
Coraz większą rolę w środkach przekazu odgrywa nowa technologia, która pozwala na trafne dotarcie do odbiorców. Doskonale rozumieją to firmy z branży e-commerce. Jak robią to światowe marki?

UCZ SIĘ OD NAJLEPSZYCH NA OBOZACH ALMATURU!
Wymarzone wakacje dla nastolatka to takie spędzone w towarzystwie ulubionych aktorów, wokalistów, sportowców i youtuberów. Kto nie chciałby stanąć na scenie ze Zbigniewem Zamachowskim czy trenować pływanie z Radosławem Kawęckim?
Chmura to przeżytek. Nadchodzi edge computing
Cyfrowa transformacja niesie ze sobą coraz większe zapotrzebowanie na przepustowość sieci transmisyjnych. Czas na kolejny po chmurze etap rozwoju systemów IT – edge computing, czyli przetwarzanie danych na obrzeżach (z ang. edge) sieci jak najbliżej ich źródła.

Wspólny element: dwa znane rosyjskojęzyczne ugrupowania cyberprzestępcze współdzielą infrastrukturę
Eksperci z Kaspersky Lab zidentyfikowali element łączący cyberataki dwóch znanych ugrupowań cyberprzestępczych: GreyEnergy – które uchodzi za następcę BlackEnergy – oraz Sofacy. Oba cybergangi wykorzystywały jednocześnie te same serwery, jednak w różnych celach.
Karolina Gontarz zasiliła szeregi Infinity Media
Wraz z początkiem roku do zespołu domu mediowego Infinity Media dołączyła Karolina Gontarz. Objęła stanowisko Media Managera.

Infinity Media rozpoczyna kolejny rok współpracy z serwisem TravelPlanet.pl
Dom mediowy Infinity Media rozpoczął kolejny rok współpracy z serwisem Travelplanet.pl, który w jednym miejscu skupia ponad 100 tysięcy wakacyjnych ofert z różnych biur podróży.

Havas Media Group powołuje Havas X
Z początkiem 2019 r. Havas Media Group przekształciło 18 Havas Warsaw w nową jednostkę Havas X, łączącą najnowsze rozwiązania technologiczne z mediami. Na jej czele stanął Michał Lutostański.
Co czeka wideo marketing w 2019 roku?
W dzisiejszych czasach większość osób korzysta z Internetu głównie na urządzeniach mobilnych, a najchętniej eksplorowanym rodzajem treści jest wideo. Jakie rozwiązania warto wykorzystać w swojej strategii w 2019 roku?
Mint Media z nową kampanią dla Mattel
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
FAJERWERKI GWIAZDĄ SYLWESTROWEJ NOCY! POZNAJ 5 SPEKTAKULARNYCH EFEKTÓW SZTUCZNYCH OGNI
Nikt już chyba nie wyobraża sobie Sylwestra bez fajerwerków. A z roku na rok sztuczne ognie dostarczają coraz wspanialszych wrażeń wizualnych i niezapomnianych emocji!
Rola blockchain w reklamie cyfrowej w 2019
Przewiduje się, że globalne wydatki na te rozwiązanie, do 2022 roku wyniosą nawet 115,7 mld dolarów. Blockchain coraz silniej zaznacza też swoją pozycję w marketingu cyfrowym. Co jest powodem tak szybko rosnącej popularności? Jakie znaczenie ma dla marek i konsumentów?
5 trendów programmatic o których będzie głośno w 2019 roku
Ze względu na mocne strony, programmatic jest uważany za reklamową technologię przyszłości. Z każdym rokiem będzie ewaluować, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania reklamodawców. Oto pięć najważniejszych trendów, które ukształtują ten model w 2019 roku.
Wyzwania w komunikacji marek w social media na 2019 rok
Wszystko, co czeka nas w social media w tym roku jest konsekwencją tego, co zdarzyło się w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy. Wydarzenia, które miały miejsce w 2018 sprawiły, że zaufanie internautów do marek w mediach społecznościowych znacząco zmalało.
Data Management Platform, czyli sztuka monetyzowania danych
Każdy z nas zostawia po sobie cyfrowy ślad. Począwszy od profilu na Facebooku, a kończąc na formularzach rejestracyjnych i systemach szybkich płatności on-line. Sztuką jest odpowiednia analiza i zmonetyzowanie tych danych. Od lat pomagają w tym platformy DMP (Data Management Platform).
3 najgroźniejsze cyberataki przedświątecznego szaleństwa zakupowego
W drugiej połowie grudnia skradziono dane ok. 2,2 mln klientów jednego z największych sklepów internetowych. Wcześniej przeprowadzono atak z wykorzystaniem Paczkomatów. Przed Świętami jesteśmy bardziej skorzy klikać pozorne okazje, podawać swoje dane w zamian za upusty, otwierać podejrzane maile.
Influencer marketing – skuteczny sposób sprzedaży
Stwierdzenie, że influencerzy rządzą internetem, nie podlega dziś dyskusji. Według agencji Newspoint już dla ponad 70% odbiorców treści tworzone przez blogerów są pierwszym źródłem informacji o produktach. Za dwa lata ten rynek może być warty nawet 10 miliardów dolarów.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Ostatnio dodane artykuły:
Technologia w faktoringu: Jak fintech zmienia rynek finansowania faktur?
Faktoring, jako narzędzie finansowe pozwalające na uwolnienie kapitału zamrożonego w niezapłaconych fakturach, przechodzi obecnie głęboką transformację napędzaną przez technologie cyfrowe.
X-kom i Neonet łączą siły - nowy gigant na rynku elektroniki i AGD w Polsce?
X-kom przejmuje Neonet
Internetowe cienie - czy wiesz co spotyka Twoje dziecko w sieci?
Polscy rodzice walczą z hejtem online
Najczęściej czytane artykuły:
Technologia w faktoringu: Jak fintech zmienia rynek finansowania faktur?
Faktoring, jako narzędzie finansowe pozwalające na uwolnienie kapitału zamrożonego w niezapłaconych fakturach, przechodzi obecnie głęboką transformację napędzaną przez technologie cyfrowe.
Ostatnio dodane wpisy:
UPC Polska jest wiodącym w Polsce dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.