Internet w ArchNEWS

Reklama w serwisie inet.archnews.pl

Internet w ArchNEWS należy do Serwisów tematycznych współpracujących w ramach Grupy Kafito

Reklama bezpłatna:

W serwisie możesz bezpłatnie zamieścić swój:
  • wpis katalogowy,
  • artykuł prasowy,
  • wydarzenie w kalendarium.

Reklama płatna:

W serwisie możesz zamówić również płatne formy reklamy:
  • opublikować artykuł sponsorowany,
  • zamówić opracowanie informacji prasowej,
  • zamieścić billboard reklamowy.

Powyższe formy reklamy obsługują serwisy z którymi współpracujemy:

Kafito to system do bezpłatnej promocji firm i towarów, wspomagający pozycjonowanie stron www w wyszukiwarkach internetowych. Do katalogu każdy użytkownik może dodać dowolną ilość wpisów. Natomiast każdy wpis można przypisać do nieograniczonej liczby podkategorii. Użytkownicy mogą samodzielnie rozbudowywać katalog poprzez dodawanie potrzebnych im podkategorii. Każdy nowy wpis jak i nowa podkategoria ukazuje się w katalogu natychmiast po jej dodaniu przez użytkownika.
Zobacz www.kafito.pl

Centrum Prasowe - stanowiące połączenie serwisu prasowego, dziennikarstwa obywatelskiego, presella oraz instrumentu dla Agencji Public Relatons. Dzięki wyjątkowo prostej obsłudze, każdy zarejestrowany użytkownik może w kilka minut opublikować artykuł prasowy, a następnie powiadomić o tym fakcie znajomych.
Zobacz www.centrumpr.pl

Serwisy tematyczne współpracujące w ramach Grupy Kafito:
Zobacz serwisy z branży:

Wyszukiwarka:


Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>



Ostatnio dodane artykuły:

Mobile first w Social Customer Care – 5 kroków do sprawnej komunikacji
Szacuje się, że 80% użytkowników korzysta z mediów społecznościowych za pomocą urządzeń mobilnych. Dlatego też działania Social Customer Care powinny być kierowane do użytkowników smartfonów i tabletów. Co warto wziąć pod uwagę, kierując komunikację do klientów nowej generacji?

Stefan Stefański na pokładzie F25 Stefan Stefański na pokładzie F25
Do zespołu domu produkcyjnego F25 dołączył Stefan Stefański. Objął stanowisko Kierownika Produkcji i dołączył do zespołu Moniki Wagner.

Kaspersky Lab rzuca wyzwanie białym kapeluszom Kaspersky Lab rzuca wyzwanie białym kapeluszom
Kaspersky Lab organizuje czwarty międzynarodowy konkurs związany z bezpieczeństwem przemysłowym — Capture the Flag (CTF) — i zaprasza etycznych hakerów z całego świata do testowania bezpieczeństwa inteligentnych urządzeń oraz systemów przemysłowych.

więcej »

Najczęściej czytane artykuły:

Inwestycja w social media, czyli jak stworzyć skuteczne narzędzie sprzedaży Inwestycja w social media, czyli jak stworzyć skuteczne narzędzie sprzedaży
65 proc. użytkowników sprawdza produkt w portalach społecznościowych zanim zdecyduje się na jego zakup. 38 proc. użytkowników korzysta z przycisku „Kup teraz”, a 61 proc. ocenia, że to przydatna funkcja. Marki rozumieją jak ważnym kanałem sprzedażowym są social media.

Plantronics wprowadza nowe zestawy słuchawkowe Savi 8200 Series i Voyager 4200 UC Series.
Plantronics, pionier dźwięku i lider technologii komunikacyjnych, prezentuje zestawy słuchawkowe Savi 8200 Series and Voyager 4200 UC Series, które w znacznym stopniu eliminują zbędny hałas podczas codziennej pracy i pomagają się skupić pracownikom podczas wykonywania ich obowiązków.

Kaspersky Lab rzuca wyzwanie białym kapeluszom Kaspersky Lab rzuca wyzwanie białym kapeluszom
Kaspersky Lab organizuje czwarty międzynarodowy konkurs związany z bezpieczeństwem przemysłowym — Capture the Flag (CTF) — i zaprasza etycznych hakerów z całego świata do testowania bezpieczeństwa inteligentnych urządzeń oraz systemów przemysłowych.

Sztuczna inteligencja – droga do rewolucji wideo marketingu?
AI zrewolucjonizowała sposób, w jaki marki docierają online do klientów. Marketerzy i klienci coraz chętniej wykorzystują AI do realizacji celów sprzedażowych. Być może już niebawem treści wideo będą kształtowane głównie przez sztuczną inteligencję. Czy czeka nas zatem rewolucja w wideo marketingu?

Stefan Stefański na pokładzie F25 Stefan Stefański na pokładzie F25
Do zespołu domu produkcyjnego F25 dołączył Stefan Stefański. Objął stanowisko Kierownika Produkcji i dołączył do zespołu Moniki Wagner.

więcej »

Ostatnio dodane wpisy:

UPC Polska Sp. z o.o.
UPC Polska jest wiodącym w Polsce dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.
więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito