Artykuły prasowe
TubaPay rewolucjonizuje polski rynek płatności za ubezpieczenia.
Ubezpieczenia to branża wymagająca rozwiązań technologicznych uwzględniających jej specyfikę. Dotyczy to również rozwiązań płatniczych, stąd wolniejszy niż w innych branżach rozwój płatności kartowych. Zmienia się to obecnie za sprawą Bacca, czyli spółki zajmującej się płatnościami w ubezpieczeniach
Podsumowanie 2018 roku: trendy w IT
Rok 2018 jest kolejnym, który udowadnia, że żyjemy w coraz bardziej cyfrowym i zautomatyzowanym świecie. Jednak trendy, które najmocniej wybrzmiały w tym czasie skupiają się już nie wokół tworzenia zupełnie nowych rozwiązań i przełomowych wynalazków, ale dotyczą optymalizacji już istniejących.

Cykl „Down to Earth” na France 24
Sobota 23 lutego o 19:20 Powodzie w Aude: "podwójna kara" dla mieszkańców już żyjących z zanieczyszczeniami.
Twórczy chaos na usługach biznesu i jego środowiska aplikacji
Aplikacje stanowią podstawę funkcjonowania biznesu. Dane, którymi jest zasilane oprogramowanie, stanowią realną, policzalną walutę gospodarki cyfrowej.Aktywa tego rodzaju mogą kreować wzrost wartości firmy, ale też przyczynić się do jego obniżenia.

Firma z Białegostoku stworzyła aplikację dla uczestników szczytu ONZ
Białostocka firma GoApps stworzyła aplikację mobilną dla uczestników katowickiego szczytu klimatycznego ONZ COP-24. Ich produkt był głównym kanałem komunikacji organizatorów z delegatami ze 196 państw świata oraz Unii Europejskiej.
Transition Technologies zwiększy zatrudnienie do 2000 osób w 2019 r.
Deglomeracja biznesu trwa
Nowa odsłona Senuto – polskiego narzędzia wspierającego działania SEO
Po wielu miesiącach pracy powstała nowa wersja Senuto – kompleksowej platformy do planowania, monitorowania i optymalizacji działań SEO. W nowej odsłonie dostępna jest dla wszystkich użytkowników systemu od 18 lutego 2019 roku.

AVerMedia: mikrofon dla youtuberów dostępny w sprzedaży
Na nasz rynek nareszcie trafił nowy model mikrofonu dla twórców treści cyfrowych: AVerMedia Live Streamer MIC133 (AM133). Producent postawił nie tylko na jakość nagrań, ale też funkcje użytkowe.
Omnichannel, czyli budowanie doświadczeń klienta
Największym wyzwaniem dla sprzedawców, którzy chcą zmaksymalizować potencjał omnichannel są klienci, a dokładniej sprostanie ich oczekiwaniom. Jak skutecznie przeprowadzić konsumenta przez ścieżkę zakupu? Jakie są głównie cele działań wielokanałowych?

Wzrasta ilość walentynkowego phishingu – jak nie stracić pieniędzy, zatracając się w miłości
Eksperci z Kaspersky Lab wykryli znaczący wzrost aktywności phishingowej przestępców oferujących rozmaite romantyczne przedmioty w okresie poprzedzającym Walentynki.
Fake news nie tylko w mediach społecznościowych
Winę za zarzucanie nas nieprawdziwymi informacjami do tej pory przypisywano głównie mediom społecznościowym. Okazuje się jednak, że zjawisko fake news to nie tylko problem social mediów. Ostatnio głośno było również o możliwości tworzenia nieprawdziwych treści w wynikach wyszukiwania Google.

Kiedyś domena maniaków technologii, dziś popularna metoda płatności
Kryptowaluta, często kojarzona z maniakami technologii lub osobami, które chcą szybko zebrać gotówkę, stała się popularną metodą płatności. Z raportu Kaspersky Lab wynika, że już jedna osoba na dziesięć (13%) korzysta z cyfrowej waluty w celu dokonania zakupów.
Bezpieczna miłość online: jak się chronić – przewodnik od F5
Romantycy i pragmatycy coraz częściej sięgają po technologię, żeby znaleźć bratnią duszę. Aplikacje zwiększają możliwości spotkania drugiej połowy oraz… ryzyka związane z szukaniem.

Sony i UbiCast dostarczają nowe sieciowe rozwiązanie do zapisu wykładów
Miris Netcapture i Vision Exchange zapewniają podmiotom edukacyjnym elastyczne, skalowalne i opłacalne rozwiązanie sieciowe do zapisu materiałów
Tam gdzie konsument, tam i marka
To konsument wybiera dziś dogodny dla niego sposób komunikacji z marką. Niezależnie od kanału, oczekuje kompetentnej i szybkiej odpowiedzi. Dla firm oznacza to konieczność bycia dostępnym 24 godziny na dobę – czy są w stanie sprostać oczekiwaniom?

W 2018 r. cyberprzestępcy zaprzestali przeprowadzania podstawowych ataków DDoS
Raport Kaspersky Lab dotyczący ataków DDoS w IV kwartale, obejmujący dane dla ostatnich trzech miesięcy oraz całego 2018 r., wskazuje na spadek łącznej liczby ataków DDoS o 13% w porównaniu ze statystykami dla poprzedniego roku.

Havas Media Group powołuje Programmatic Hub
W styczniu Havas Media Group powołało Programmatic Hub. To zespół złożony z kilkunastu specjalistów integrujących wszystkie narzędzia do zakupu programatycznego, na czele którego stanął Krzysztof Dumbal.

Sony: pierwsze rozwiązanie do analizy wideo oparte na sztucznej inteligencji
Urządzenie Edge Analytics Appliance REA-C1000, z technologią sztucznej inteligencji opartą na samouczeniu się, umożliwia użytkownikom tworzenie treści wideo w czasie rzeczywistym — bez specjalistycznych szkoleń, zatrudniania dodatkowych pracowników czy zakupów sprzętu.
RTB House prezentuje pierwsze innowacje od AI Marketing Lab
RTB House, globalna spółka specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, ogłosiła rozpoczęcie testów najnowszych rozwiązań stworzonych w AI Marketing Lab.
Wraz z RODO cyberprzestępcy ruszyli do (cyber)ataku
Przez pierwsze pół roku działania RODO zarejestrowano 3 700 skarg związanych z naruszeniem przepisów o ochronie danych osobowych. Wkrótce może zostać nałożona pierwsza duża kara na firmę w Polsce.

Ugrupowanie cyberszpiegowskie Chafer atakuje ambasady przy użyciu zmodyfikowanego oprogramowania
Badacze z Kaspersky Lab wykryli liczne próby infekowania placówek dyplomatycznych w Iranie przy użyciu zmodyfikowanego szkodliwego programu Remexi oraz kilku legalnych narzędzi.

Innowacyjne podejście do CSR zaproponowane przez WIŚNIOWSKI
W połowie stycznia tego roku w sieci pojawiła się nowa gra platformowa 2 THE LIGHT, której pomysłodawcą stał się znany w branży budowlanej producent bram garażowych WIŚNIOWSKI.
Nieruchomość zagrożona? Grunt to odpowiednie zarządzanie!
W nieruchomości warto inwestować, jednak trzeba brać pod uwagę ryzyka i obserwować zachodzące na rynku zmiany.
Jak światowe marki wykorzystują technologię w kampaniach?
Coraz większą rolę w środkach przekazu odgrywa nowa technologia, która pozwala na trafne dotarcie do odbiorców. Doskonale rozumieją to firmy z branży e-commerce. Jak robią to światowe marki?

UCZ SIĘ OD NAJLEPSZYCH NA OBOZACH ALMATURU!
Wymarzone wakacje dla nastolatka to takie spędzone w towarzystwie ulubionych aktorów, wokalistów, sportowców i youtuberów. Kto nie chciałby stanąć na scenie ze Zbigniewem Zamachowskim czy trenować pływanie z Radosławem Kawęckim?
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Ostatnio dodane artykuły:
Technologia w faktoringu: Jak fintech zmienia rynek finansowania faktur?
Faktoring, jako narzędzie finansowe pozwalające na uwolnienie kapitału zamrożonego w niezapłaconych fakturach, przechodzi obecnie głęboką transformację napędzaną przez technologie cyfrowe.
X-kom i Neonet łączą siły - nowy gigant na rynku elektroniki i AGD w Polsce?
X-kom przejmuje Neonet
Internetowe cienie - czy wiesz co spotyka Twoje dziecko w sieci?
Polscy rodzice walczą z hejtem online
Najczęściej czytane artykuły:
Technologia w faktoringu: Jak fintech zmienia rynek finansowania faktur?
Faktoring, jako narzędzie finansowe pozwalające na uwolnienie kapitału zamrożonego w niezapłaconych fakturach, przechodzi obecnie głęboką transformację napędzaną przez technologie cyfrowe.
Ostatnio dodane wpisy:
UPC Polska jest wiodącym w Polsce dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.