Internet w ArchNEWS

Artykuły prasowe

Polacy kierują się ceną – jaką prędkość Internetu wybieramy?

2018-10-05

Operatorzy prześcigają się w tym, kto udostępni szybsze łącze, lecz dla nas głównym czynnikiem nadal jest cena. Ponad 60% użytkowników decyduje się na łącze 100 lub 150 Mb/s mimo, że na rynku można znaleźć oferty nawet o prędkości 500 Mb/s - wynika z analiz serwisu PanWybierak.pl

więcej »


Cybergangi Turla i Sofacy stosują taki sam schemat dostarczania szkodliwych programów

Cybergangi Turla i Sofacy stosują taki sam schemat dostarczania szkodliwych programów

2018-10-05

Badacze z Kaspersky Lab monitorujący różne podgrupy rosyjskojęzycznego cybergangu Turla odkryli, że najnowsza odmiana jego szkodnika, KopiLuwak, jest rozprzestrzeniana przy użyciu kodu, który jest niemal identyczny jak ten wykorzystany zaledwie miesiąc wcześniej przez Zebrocy.

więcej »

Roksana Wojciula w Mint Media

2018-10-03

Do zespołu agencji interaktywnej Mint Media dołączyła Roksana Wojciula, która objęła stanowisko Content Designera.

więcej »
Nowa platforma zaopatrzeniowa dla handlu

Nowa platforma zaopatrzeniowa dla handlu

2018-10-03

zentrada wraz z głównym stowarzyszeniem hiszpańskiego handlu detalicznego "CEC” uruchamia platformę zaopatrzeniową dla rynku hiszpańskiego

więcej »

Ogrzewanie szkół i uczelni – jak osiągnąć komfort cieplny i zredukować koszty

2018-10-02

Utrzymanie odpowiedniej temperatury w szkołach i przedszkolach ma bardzo ważne znaczenie dla zdrowia oraz koncentracji uczniów. Aby sprostać temu wyzwaniu trzeba umiejętne sterowanie ciepłem w zależności od potrzeb.

więcej »
Ergon Informatic AG z rozwiązaniem AirLock kolejnym producentem w portfolio Bakotech

Ergon Informatic AG z rozwiązaniem AirLock kolejnym producentem w portfolio Bakotech

2018-10-01

W tym roku firma Bakotech nawiązała współpracę z kolejnym Producentem i rozpoczęła dystrybucję rozwiązania AirLock, należącego do firmy Ergon Informatic AG. Jest to jedno, skoordynowane narzędzie odpowiadające na problemy związane z uwierzytelnianiem danych.

więcej »

NapoleonCat pozyskał 2,5 mln na rozwój zagranicą

2018-09-28

Fundusz INventures podpisał umowę inwestycyjną z właścicielem platformy NapoleonCat do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych. Zainwestował w nią 2,5 mln zł, środki te zostaną przeznaczone na powiększenie zespołu i działania marketingowe za granicą.

więcej »

Jan Antoniewicz poprowadzi sprzedaż globalną w Senuto

2018-09-28

Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączył Jan Antoniewicz, który objął stanowisko Head of Global Sales.

więcej »
16 startupów w akceleracji [m]spark

16 startupów w akceleracji [m]spark

2018-09-27

Do zainicjowanego przez GroupM programu [m]spark powered by KnowledgeHub Akcelerator zakwalifikowało się 16 z 52 zgłoszonych startupów, rozwijających narzędzia z zakresu marketingu i nowych technologii. Docelowo ich produkty wzbogacą ofertę GroupM.

więcej »

Sztuczna inteligencja – droga do rewolucji wideo marketingu?

2018-09-27

AI zrewolucjonizowała sposób, w jaki marki docierają online do klientów. Marketerzy i klienci coraz chętniej wykorzystują AI do realizacji celów sprzedażowych. Być może już niebawem treści wideo będą kształtowane głównie przez sztuczną inteligencję. Czy czeka nas zatem rewolucja w wideo marketingu?

więcej »
Inwestycja w social media, czyli jak stworzyć skuteczne narzędzie sprzedaży

Inwestycja w social media, czyli jak stworzyć skuteczne narzędzie sprzedaży

2018-09-27

65 proc. użytkowników sprawdza produkt w portalach społecznościowych zanim zdecyduje się na jego zakup. 38 proc. użytkowników korzysta z przycisku „Kup teraz”, a 61 proc. ocenia, że to przydatna funkcja. Marki rozumieją jak ważnym kanałem sprzedażowym są social media.

więcej »

Wszystko o nieruchomościach zagrożonych

2018-09-27

W nieruchomości warto inwestować, jednak trzeba brać pod uwagę ryzyka i obserwować zachodzące na rynku zmiany.

więcej »

Kampania tu i teraz, czyli o możliwościach i efektach real time marketingu

2018-09-27

Tworzenie treści w czasie rzeczywistym, możliwość monitorowania i bieżącego edytowania wyświetlanych komunikatów, dopasowanie spotów do miejsca i czasu jego wyświetlenia - to jedne z kluczowych możliwości z punktu widzenia reklamodawców w bieżącym roku. Jak robią to najlepsi?

więcej »
Od Rio Grande do Ziemi Ognistej – program specjalny France 24

Od Rio Grande do Ziemi Ognistej – program specjalny France 24

2018-09-26

Do niedzieli 30 września o godzinie 8:00 Od Rio Grande do Ziemi Ognistej. 11 000 kilometrów przez Amerykę Łacińską.

więcej »
Senuto wchodzi na rynki zagraniczne

Senuto wchodzi na rynki zagraniczne

2018-09-25

Senuto, młoda warszawska firma technologiczna działająca w branży marketingu internetowego po 3 latach prężnej działalności na rodzimym rynku polskim, rozpoczęła ekspansję zagranicą. Ta jesień jest dla startupu szczególnie intensywna – konferencje i targi branżowe w USA, Kolonii, Londynie i Mediolan

więcej »
Customer Journey Map w pracy agencji w 5 krokach

Customer Journey Map w pracy agencji w 5 krokach

2018-09-25

Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów oraz zmianie roli social media. W jakim kierunku idą media społecznościowych? Jaką formę powinny przyjąć działania na tych platformach?

więcej »
FRANCE 24: Mówiąc o Europie (Talking Europe)

FRANCE 24: Mówiąc o Europie (Talking Europe)

2018-09-21

Sobota, 29 września o 13:10 „Gruzja”: miejsce narodzin wina

więcej »
Yield Riser na targach technologicznych Futurecom 2018

Yield Riser na targach technologicznych Futurecom 2018

2018-09-20

Yield Riser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – zaprezentuje się na największych w Południowej Ameryce targach technologicznych Futurecom. Wydarzenie odbędzie się pomiędzy 15 a 18 października w brazylijskim Sao Paulo.

więcej »
Konferencja TCC 2018 – wydarzenie branży ubezpieczeniowej

Konferencja TCC 2018 – wydarzenie branży ubezpieczeniowej

2018-09-20

Międzynarodowa konferencja TCC ‒ jedno z największych wydarzeń branży ubezpieczeniowej ‒ już za tydzień w Elsinore w Danii. Trwają ostatnie dni rejestracji.

więcej »

Połowa kupujących online na świecie robi zakupy za granicą

2018-09-19

Prawie 55 proc. przebadanych e-konsumentów z 31 państw zadeklarowało, że robi zakupy online w zagranicznych sklepach. Klienci najczęściej szukają tam ubrań i butów (68 proc.), elektroniki (53 proc.) oraz zabawek i akcesoriów hobbystycznych (53 proc.).

więcej »

Globalne cyberbezpieczeństwo z Warszawy

2018-09-19

Veronym to marka born in the cloud, ma centrum kompetencyjne i korzenie z Warszawy, a plan działania globalny. Zajmuje się cyberbezpieczeństwem i jest wiodącym operatorem usług bezpieczeństwa sieciowego z chmury, które zapewnia poprzez nowatorskie zintegrowanie najlepszych technologii

więcej »

Social Customer Care – jego rola i znaczenie

2018-09-19

Coraz częściej mówi się o braku lojalności klientów i zmianie roli social media. Nie chodzi już tylko o budowanie społeczności, ale o prowadzenie działań zasięgowych. Należy więc zastanowić się, jaką formę powinny przyjąć nasze działania i w jakim kierunku będzie rozwijać się Social Customer Care.

więcej »
Migracja do chmury hybrydowej

Migracja do chmury hybrydowej

2018-09-18

W wielu przedsiębiorstwach starsze rozwiązania do wirtualizacji mogą hamować wprowadzanie innowacji i nowych wersji systemów IT, a tym samym utrudniać migrację infrastruktury do chmury hybrydowej, gdzie obciążenia i zasoby są rozmieszczone w środowiskach fizycznych, wirtualnych i chmurowych.

więcej »
Ilość nowych szkodliwych programów dla urządzeń Internetu Rzeczy wzrosła 3-krotnie w Q1 2018

Ilość nowych szkodliwych programów dla urządzeń Internetu Rzeczy wzrosła 3-krotnie w Q1 2018

2018-09-18

Według raportu Kaspersky Lab dotyczącego zagrożeń dla Internetu Rzeczy (IoT) w pierwszej połowie 2018 r. urządzenia IoT były atakowane przez ponad 120 000 modyfikacji szkodliwego oprogramowania.

więcej »

Jak mierzyć efektywność pracy social media moderatorów?

2018-09-18

Każda firma, chcąca angażować i pogłębiać relacje z klientami oraz pozyskiwać nowych, nieustannie szuka, testuje i wdraża nowe kanały marketingowe. Wiele organizacji już od dawna z sukcesem używa mediów społecznościowych. I to nie tylko do celów promocyjnych, ale również do generowania leadów.

więcej »

Wyszukiwarka:


Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>



Ostatnio dodane artykuły:

Technologia w faktoringu: Jak fintech zmienia rynek finansowania faktur? Technologia w faktoringu: Jak fintech zmienia rynek finansowania faktur?
Faktoring, jako narzędzie finansowe pozwalające na uwolnienie kapitału zamrożonego w niezapłaconych fakturach, przechodzi obecnie głęboką transformację napędzaną przez technologie cyfrowe.

Najczęściej czytane artykuły:

Technologia w faktoringu: Jak fintech zmienia rynek finansowania faktur? Technologia w faktoringu: Jak fintech zmienia rynek finansowania faktur?
Faktoring, jako narzędzie finansowe pozwalające na uwolnienie kapitału zamrożonego w niezapłaconych fakturach, przechodzi obecnie głęboką transformację napędzaną przez technologie cyfrowe.

więcej »

Ostatnio dodane wpisy:

UPC Polska Sp. z o.o.
UPC Polska jest wiodącym w Polsce dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.
więcej »
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito