Artykuły prasowe
Omnichannel, czyli budowanie doświadczeń klienta
Największym wyzwaniem dla sprzedawców, którzy chcą zmaksymalizować potencjał omnichannel są klienci, a dokładniej sprostanie ich oczekiwaniom. Jak skutecznie przeprowadzić konsumenta przez ścieżkę zakupu? Jakie są głównie cele działań wielokanałowych?

Wzrasta ilość walentynkowego phishingu – jak nie stracić pieniędzy, zatracając się w miłości
Eksperci z Kaspersky Lab wykryli znaczący wzrost aktywności phishingowej przestępców oferujących rozmaite romantyczne przedmioty w okresie poprzedzającym Walentynki.
Fake news nie tylko w mediach społecznościowych
Winę za zarzucanie nas nieprawdziwymi informacjami do tej pory przypisywano głównie mediom społecznościowym. Okazuje się jednak, że zjawisko fake news to nie tylko problem social mediów. Ostatnio głośno było również o możliwości tworzenia nieprawdziwych treści w wynikach wyszukiwania Google.

Kiedyś domena maniaków technologii, dziś popularna metoda płatności
Kryptowaluta, często kojarzona z maniakami technologii lub osobami, które chcą szybko zebrać gotówkę, stała się popularną metodą płatności. Z raportu Kaspersky Lab wynika, że już jedna osoba na dziesięć (13%) korzysta z cyfrowej waluty w celu dokonania zakupów.
Bezpieczna miłość online: jak się chronić – przewodnik od F5
Romantycy i pragmatycy coraz częściej sięgają po technologię, żeby znaleźć bratnią duszę. Aplikacje zwiększają możliwości spotkania drugiej połowy oraz… ryzyka związane z szukaniem.

Sony i UbiCast dostarczają nowe sieciowe rozwiązanie do zapisu wykładów
Miris Netcapture i Vision Exchange zapewniają podmiotom edukacyjnym elastyczne, skalowalne i opłacalne rozwiązanie sieciowe do zapisu materiałów
Tam gdzie konsument, tam i marka
To konsument wybiera dziś dogodny dla niego sposób komunikacji z marką. Niezależnie od kanału, oczekuje kompetentnej i szybkiej odpowiedzi. Dla firm oznacza to konieczność bycia dostępnym 24 godziny na dobę – czy są w stanie sprostać oczekiwaniom?

W 2018 r. cyberprzestępcy zaprzestali przeprowadzania podstawowych ataków DDoS
Raport Kaspersky Lab dotyczący ataków DDoS w IV kwartale, obejmujący dane dla ostatnich trzech miesięcy oraz całego 2018 r., wskazuje na spadek łącznej liczby ataków DDoS o 13% w porównaniu ze statystykami dla poprzedniego roku.

Havas Media Group powołuje Programmatic Hub
W styczniu Havas Media Group powołało Programmatic Hub. To zespół złożony z kilkunastu specjalistów integrujących wszystkie narzędzia do zakupu programatycznego, na czele którego stanął Krzysztof Dumbal.

Sony: pierwsze rozwiązanie do analizy wideo oparte na sztucznej inteligencji
Urządzenie Edge Analytics Appliance REA-C1000, z technologią sztucznej inteligencji opartą na samouczeniu się, umożliwia użytkownikom tworzenie treści wideo w czasie rzeczywistym — bez specjalistycznych szkoleń, zatrudniania dodatkowych pracowników czy zakupów sprzętu.
RTB House prezentuje pierwsze innowacje od AI Marketing Lab
RTB House, globalna spółka specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej opartej na deep learningu, ogłosiła rozpoczęcie testów najnowszych rozwiązań stworzonych w AI Marketing Lab.
Wraz z RODO cyberprzestępcy ruszyli do (cyber)ataku
Przez pierwsze pół roku działania RODO zarejestrowano 3 700 skarg związanych z naruszeniem przepisów o ochronie danych osobowych. Wkrótce może zostać nałożona pierwsza duża kara na firmę w Polsce.

Ugrupowanie cyberszpiegowskie Chafer atakuje ambasady przy użyciu zmodyfikowanego oprogramowania
Badacze z Kaspersky Lab wykryli liczne próby infekowania placówek dyplomatycznych w Iranie przy użyciu zmodyfikowanego szkodliwego programu Remexi oraz kilku legalnych narzędzi.

Innowacyjne podejście do CSR zaproponowane przez WIŚNIOWSKI
W połowie stycznia tego roku w sieci pojawiła się nowa gra platformowa 2 THE LIGHT, której pomysłodawcą stał się znany w branży budowlanej producent bram garażowych WIŚNIOWSKI.
Nieruchomość zagrożona? Grunt to odpowiednie zarządzanie!
W nieruchomości warto inwestować, jednak trzeba brać pod uwagę ryzyka i obserwować zachodzące na rynku zmiany.
Jak światowe marki wykorzystują technologię w kampaniach?
Coraz większą rolę w środkach przekazu odgrywa nowa technologia, która pozwala na trafne dotarcie do odbiorców. Doskonale rozumieją to firmy z branży e-commerce. Jak robią to światowe marki?

UCZ SIĘ OD NAJLEPSZYCH NA OBOZACH ALMATURU!
Wymarzone wakacje dla nastolatka to takie spędzone w towarzystwie ulubionych aktorów, wokalistów, sportowców i youtuberów. Kto nie chciałby stanąć na scenie ze Zbigniewem Zamachowskim czy trenować pływanie z Radosławem Kawęckim?
Chmura to przeżytek. Nadchodzi edge computing
Cyfrowa transformacja niesie ze sobą coraz większe zapotrzebowanie na przepustowość sieci transmisyjnych. Czas na kolejny po chmurze etap rozwoju systemów IT – edge computing, czyli przetwarzanie danych na obrzeżach (z ang. edge) sieci jak najbliżej ich źródła.

Wspólny element: dwa znane rosyjskojęzyczne ugrupowania cyberprzestępcze współdzielą infrastrukturę
Eksperci z Kaspersky Lab zidentyfikowali element łączący cyberataki dwóch znanych ugrupowań cyberprzestępczych: GreyEnergy – które uchodzi za następcę BlackEnergy – oraz Sofacy. Oba cybergangi wykorzystywały jednocześnie te same serwery, jednak w różnych celach.
Karolina Gontarz zasiliła szeregi Infinity Media
Wraz z początkiem roku do zespołu domu mediowego Infinity Media dołączyła Karolina Gontarz. Objęła stanowisko Media Managera.

Infinity Media rozpoczyna kolejny rok współpracy z serwisem TravelPlanet.pl
Dom mediowy Infinity Media rozpoczął kolejny rok współpracy z serwisem Travelplanet.pl, który w jednym miejscu skupia ponad 100 tysięcy wakacyjnych ofert z różnych biur podróży.

Havas Media Group powołuje Havas X
Z początkiem 2019 r. Havas Media Group przekształciło 18 Havas Warsaw w nową jednostkę Havas X, łączącą najnowsze rozwiązania technologiczne z mediami. Na jej czele stanął Michał Lutostański.
Co czeka wideo marketing w 2019 roku?
W dzisiejszych czasach większość osób korzysta z Internetu głównie na urządzeniach mobilnych, a najchętniej eksplorowanym rodzajem treści jest wideo. Jakie rozwiązania warto wykorzystać w swojej strategii w 2019 roku?
Mint Media z nową kampanią dla Mattel
Agencja interaktywna Mint Media rozpoczęła współpracę z firmą Mattel, jednym z największych na świecie producentów zabawek. Agencja odpowiadała za przeprowadzenie kampanii promującej grę UNO w serwisie TikTok i na Instagramie.
FAJERWERKI GWIAZDĄ SYLWESTROWEJ NOCY! POZNAJ 5 SPEKTAKULARNYCH EFEKTÓW SZTUCZNYCH OGNI
Nikt już chyba nie wyobraża sobie Sylwestra bez fajerwerków. A z roku na rok sztuczne ognie dostarczają coraz wspanialszych wrażeń wizualnych i niezapomnianych emocji!
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Ostatnio dodane artykuły:
X-kom i Neonet łączą siły - nowy gigant na rynku elektroniki i AGD w Polsce?
X-kom przejmuje Neonet
Internetowe cienie - czy wiesz co spotyka Twoje dziecko w sieci?
Polscy rodzice walczą z hejtem online
Globalna misja Zyxel Networks na rzecz zrównoważonego rozwoju
Wiodący dostawca bezpiecznych rozwiązań sieciowych opartych na chmurze jest zaangażowany w zrównoważone praktyki biznesowe.
Ostatnio dodane wpisy:
UPC Polska jest wiodącym w Polsce dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.