Artykuły prasowe

Jaka będzie przyszłość WiFi?
Obecny świat wciąż rozwija się “do przodu”, a sieci internetowe zaczynają łączyć ze sobą coraz to więcej urządzeń. Tradycyjne WiFi nie nadąża już powoli za postępem cywilizacyjnym. Czy jest już na to rozwiązanie? Odpowiedzią na te potrzeby może być sieć MESH WiFi stworzona przez Linksysa.
Academy of Digital 2 – czerp wiedzę od ekspertów
Wystartowały zapisy do 2. edycji Academy of Digital – warsztatów umożliwiających młodym osobom zdobycie kompleksowej i praktycznej wiedzy z zakresu kluczowych obszarów digital marketingu.

Sony na targach NAB 2019: rewolucyjne rozwiązania wspomagające przekształcające się media
Najnowsze produkty, usługi i rozwiązania dla klientów z sektora mediów i produkcji studyjnej
Życzenia na cyfrowym ekranie - digitalowa akcja OOH od Jet Line
Z okazji Dnia Kobiet, 8 marca agencja reklamowa Jet Line przeprowadziła interaktywną kampanię skierowaną do wszystkich pań. Akcja polegała na publikacji życzeń przesyłanych przez uczestników zabawy na cyfrowych ekranach LED.

TransferNow - Twoja najbezpieczniejsza platforma do wymiany plików
TransferNow to internetowa platforma do wymiany plików, która umożliwia łatwe i bezpieczne udostępnianie dużych plików do 20 GB.

Reklama responsywna – wszystko co musisz wiedzieć
Urządzenia mobilne, a także Internet, który swoim zasięgiem objął już prawie cały świat, wymusiły na reklamodawcach dostosowanie wielkości reklam do ich odbiorców. Formatem, który jest w pełni elastyczny pod tym względem jest format responsywny. Co kryje się pod tą nazwą?

Ataki phishingowe w 2018 r. – niemal 500 milionów, czyli ponad dwukrotnie więcej niż rok wcześniej
Systemy antyphishingowe firmy Kaspersky Lab udaremniły ponad 482 miliony prób odwiedzenia fałszywych stron internetowych w 2018 r. — dwukrotnie więcej niż rok wcześniej, gdy zablokowano 236 milionów takich prób.
Cyfrowa reklama zewnętrzna – zaskakuje i pobudza wyobraźnię
Cyfrowa reklama zewnętrzna to dynamicznie rozwijające się medium, z którym mamy styczność każdego dnia. Co sprawia, że DOOH jest coraz popularniejszy i dlaczego jest tak chętnie wykorzystywany przez reklamodawców?

Nowa wersja Kaspersky Password Manager pomaga zorganizować i zabezpieczyć cenne dane cyfrowe
Kaspersky Lab opublikował nową wersję swojego rozwiązania freemium: Kaspersky Password Manager. Produkt jeszcze bardziej upraszcza proces organizowania cennych prywatnych danych – od haseł po dokumenty i zdjęcia.

Aplikacja szyta na miarę
Aplikacje mobilne wykorzystywane w firmach usprawniają pracę na różnych płaszczyznach ich funkcjonowania.

W 2018 roku liczba użytkowników zaatakowanych przez trojany bankowe wzrosła o 16%
W 2018 roku 889 452 użytkowników rozwiązań Kaspersky Lab było atakowanych przez trojany bankowe, co stanowi wzrost o 15,9% w porównaniu z 2017 r., gdy liczba ta wynosiła 767 000.

Rosyjskie szkodliwe oprogramowanie przypominające matrioszkę poluje na użytkowników Pirate Bay
Badacze z firmy Kaspersky Lab wykryli nowe szkodliwe oprogramowanie rozprzestrzeniające się za pośrednictwem Pirate Bay – jednego z najpopularniejszych serwisów z torrentami.

Social media ninja, czyli kto?
Początek nowego roku jest zawsze poświęcony analizie tego, co było i przewidywaniu wyzwań na kolejne dwanaście miesięcy. Tak postępuje wiele branż, również social media.

Liczba ataków przy użyciu mobilnego szkodliwego oprogramowania wzrosła dwukrotnie w 2018 r.
Badacze z firmy Kaspersky Lab zaobserwowali niemal dwukrotny wzrost liczby ataków z wykorzystaniem szkodliwego oprogramowania mobilnego w ciągu roku. O ile w 2017 r. ich liczba wynosiła 66,4 miliona, o tyle w 2018 roku była już na poziomie 116,5 mln.
Senuto wystawcą na Cloud Expo 2019 w Londynie
12 i 13 marca, Senuto – kompleksowa platforma do planowania, monitorowania i optymalizacji działań SEO będzie jednym z wystawców na Cloud Expo 2019, największym i najważniejszym wydarzeniu technologicznym w Wielkiej Brytanii.

To ja, Twój asystent głosowy. Oto czym Cię wkrótce zaskoczę.
Asystenci głosowi w zaskakującym tempie zyskują na popularności. W ślad za zainteresowaniem konsumentów idą wysiłki firm, które chcą być postrzegane jako innowacyjne. Czym asystenci głosowi zaskoczą nas w najbliższej przyszłości?

Edukacyjna gra „Kolejowe ABC” coraz chętniej wybierana przez dzieci!
Dzieci coraz częściej pobierają z Google Play i App Store grę edukacyjną „Kolejowe ABC”, która powstała w ramach „Kampanii Kolejowe ABC” realizowanej przez Urząd Transportu Kolejowego.
NapoleonCat i Videomill na SXSW Trade Show 2019
W dniach 10-14 marca, reprezentanci firm Videomill i NapoleonCat wezmą udział w SXSW Trade Show w Teksasie – jednym z największych technologicznych festiwali w Stanach Zjednoczonych.

EKONSTAL ROZPOCZĄŁ PRACĘ Z AGENCJĄ PR
Ekonstal Sp z o.o. - wiodący producent naziemnych i podziemnych, bezciśnieniowych i ciśnieniowych zbiorników oraz kontenerowych stacji paliw, rozpoczął współpracę z agencją public relations Face it! w zakresie promocji produkowanych przez firmę zdrowotnych komór normobarycznych „Normobaric Room”.

Kaspersky Lab przeprowadza ocenę bezpieczeństwa inteligentnego kontraktu dla NOBOBOX ITS
Wykorzystując wiedzę oraz doświadczenie w zakresie badań nad cyberbezpieczeństwem łańcucha bloków oraz kryptowalut, Kaspersky Lab przeprowadził swoją pierwszą komercyjną ocenę bezpieczeństwa inteligentnych kontraktów.

SAM ZAPRACUJ NA SWOJE WAKACJE – AKCJA TRWA
Marzysz o wyjeździe w wakacje, ale przekracza on Twoje możliwości finansowe? Żaden problem.
JAK INWESTOWAĆ ALTERNATYWNIE?
Inwestycja w nieruchomości to wciąż jeden z najlepszych sposobów lokowania środków finansowych.
Sektor telco zwraca się w stronę wirtualizacji funkcji sieciowych
Rozwój sieci 5G. Blisko 80 proc. profesjonalistów branży telekomunikacyjnej wskazuje wirtualizację funkcji sieciowych (NFV), jako krytyczny kierunek strategiczny na nadchodzące 5 lat , zaznacza raport „Telecoms.com Annual Industry Survey 2018” sponsorowany przez F5.

Kaspersky Lab opracowuje wskazówki dla podmiotów związanych z Internetem Rzeczy
Wraz z członkami konsorcjum Industrial Internet Consortium (IIC) eksperci z Kaspersky Lab opracowali przewodnik po modelu dojrzałości bezpieczeństwa dla praktyków (Security Maturity Model – SMM).
TubaPay rewolucjonizuje polski rynek płatności za ubezpieczenia.
Ubezpieczenia to branża wymagająca rozwiązań technologicznych uwzględniających jej specyfikę. Dotyczy to również rozwiązań płatniczych, stąd wolniejszy niż w innych branżach rozwój płatności kartowych. Zmienia się to obecnie za sprawą Bacca, czyli spółki zajmującej się płatnościami w ubezpieczeniach
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Ostatnio dodane artykuły:
Technologia w faktoringu: Jak fintech zmienia rynek finansowania faktur?
Faktoring, jako narzędzie finansowe pozwalające na uwolnienie kapitału zamrożonego w niezapłaconych fakturach, przechodzi obecnie głęboką transformację napędzaną przez technologie cyfrowe.
X-kom i Neonet łączą siły - nowy gigant na rynku elektroniki i AGD w Polsce?
X-kom przejmuje Neonet
Internetowe cienie - czy wiesz co spotyka Twoje dziecko w sieci?
Polscy rodzice walczą z hejtem online
Najczęściej czytane artykuły:
Technologia w faktoringu: Jak fintech zmienia rynek finansowania faktur?
Faktoring, jako narzędzie finansowe pozwalające na uwolnienie kapitału zamrożonego w niezapłaconych fakturach, przechodzi obecnie głęboką transformację napędzaną przez technologie cyfrowe.
Ostatnio dodane wpisy:
UPC Polska jest wiodącym w Polsce dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.