Artykuły prasowe

W Europie ubywa domen z rozszerzeniem .EU
W minionym roku liczba domen z rozszerzeniem .EU skurczyła się o ponad 130 tys. w porównaniu do 2017 roku. Również w Polsce liczba zarejestrowanych domen .EU minimalnie zmniejszyła się (o 1.2 proc.).

Nowe wersje rosyjskiego mobilnego trojana bankowego Riltok atakują na skalę międzynarodową
Badacze z firmy Kaspersky odkryli, że Riltok – mobilne szkodliwe oprogramowanie kradnące pieniądze – rozszerza zasięg swoich ataków z Rosji na resztę świata, począwszy od Europy.
8 startupów z obszaru MarTech w II edycji akceleracji [m]spark
14 czerwca zakończył się pierwszy etap II edycji programu akceleracyjnego [m]spark, realizowanego we współpracy z GroupM. W tej edycji o szansę na współpracę i wsparcie stara się 8 projektów.

Aplikacje do edycji zdjęć dostępne w Sklepie Play skrywają trojana MobOk
Eksperci z firmy Kaspersky wykryli szkodliwe oprogramowanie MobOk, które kradło pieniądze i ukrywało się w pozornie legalnych aplikacjach do edycji zdjęć dostępnych w Sklepie Play firmy Google.

CZY SIEDMIOLATEK MOŻE JUŻ POJECHAĆ NA KOLONIE?
Wakacyjne kolonie i obozy to niezapomniane przeżycia dla każdego uczestnika. Dzieci i młodzież rozwijają na nich swoje pasje i zainteresowania pod okiem wykwalifikowanych opiekunów.

Tylko jedna osoba na dziesięć rozumie, jak działa technologia kryptowalut
Z nowego badania firmy Kaspersky wynika, że brak wiedzy oraz zaufania powstrzymuje klientów przed korzystaniem z kryptowalut.

MU-MIMO - brzmi tajemniczo? Wcale nie musi!
Jak najprościej wytłumaczyć co to jest MU-MIMO? Może zacznijmy od krótkiej przenośni…

TLEN, WAŻNY JAK NIGDY DOTĄD!
Coraz większe zanieczyszczenie powietrza (już nie tylko w miastach) i rakotwórczy smog wpływają bardzo negatywnie na nasze zdrowie, a w szczególności na kondycję naszych dróg oddechowych.
Onet Poczta z kluczem zabezpieczającym
Onet Poczta wprowadza dodatkowe zabezpieczenie konta w postaci fizycznego klucza bezpieczeństwa. To innowacyjne rozwiązanie jest kolejnym krokiem mającym zwiększyć bezpieczeństwo użytkowników.
Nabywanie akcji w ramach programu motywacyjnego
Pracodawcy coraz częściej tworzą programy motywacyjne oferujące możliwość nabycia akcji bezpłatnie bądź po cenie niższej od rynkowej. Jak przeprowadzić proces nabycia akcji zgodnie z obowiązującymi przepisami?

Kupuj i wygrywaj nagrody z aplikacją „SEZAM” w Bonarce
Sezamie otwórz się! Bonarka uruchomiła nowy program lojalnościowy „SEZAM” oparty na prostej i intuicyjnej aplikacji mobilnej. Za każde zakupy klienci otrzymają punkty, które będą mogli wymienić na atrakcyjne nagrody.
Zarządzanie nieruchomością zagrożoną. W czym tkwi sekret?
W nieruchomości warto inwestować, jednak trzeba brać pod uwagę ryzyka i obserwować zachodzące na rynku zmiany.
Jeśli firmy ubezpieczeniowe nie zainwestują w UX mogą stracić wpływy
Firmy z branży ubezpieczeniowej poszukają skutecznych rozwiązań, które umożliwiają wykorzystywanie danych z systemów backendowych do tworzenia stron internetowych. Jest to szczególnie ważne dla ubezpieczycieli sprzedających znaczną liczbę polis przez niezależnych agentów.

Cyberprzestępcy wykorzystują kalendarze w smartfonach w celu rozprzestrzeniania fałszywych ofert
Eksperci z firmy Kaspersky wykryli liczne przypadki wyrafinowanego oszustwa, w którym wykorzystywano fałszywe, niechciane powiadomienia usługi Kalendarz Google oraz nakłaniano ofiary do podania swoich informacji osobowych.
Sztuczna inteligencja rewolucją dla świata reklamy
Sztuczna inteligencja jest tematem nierzadko poruszanym w artykułach pisanych przez branżę marketingu. Mówi się o niej coraz częściej w kontekście rewolucji rynku. Co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem? Jak AI wpłynie na programmatic?

PrestaShop i WooCommerce dominują w polskim e-commerce
PrestaShop jest najpopularniejszym silnikiem e-commerce w Polsce – wykorzystuje go 52 proc. właścicieli sklepów i programistów e-commerce. 39 proc. wskazań zanotował z kolei WooCommerce. W sumie, jak wynika z badań - oba te rozwiązania mają ponad 90 procent rynku!
Firma Zebra Technologies wprowadza na rynek usługę Savanna Data Services do obsługi nowej generacji
Innowatorzy i programiści mogą teraz tworzyć skalowalne aplikacje i rozwiązania do przetwarzania danych

Oszuści podszywają się pod agentów CIA, aby wyłudzić 10 tys. dolarów
Badacze z firmy Kaspersky wykryli oszustwo typu sextortion, w którym atakujący podszywają się pod skorumpowanego oficera amerykańskiej Centralnej Agencji Wywiadowczej (CIA), żądając 10 000 dolarów w walucie bitcoin.
Liferay wprowadza nową usługę w chmurze, zwiększającą możliwści personalizacji swoich platform
Firma Liferay oferująca oprogramowanie pomagające firmom w transformacji cyfrowej, ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek najnowszych wersji Liferay DXP i Liferay Commerce oraz globalną dostępność Liferay DXP Cloud. Nowe wersje pozwalają zespołom IT na jeszcze szybszą i wydajniejszą pracę.
Lexmark z nowym podejściem do druku korporacyjnego - infrastruktura druku w chmurze as a service
Rozwiązanie obsługujące technologię IoT i chmurę upraszcza wszystkie aspekty zarządzania środowiskiem druku.

PLATINUM powraca – ugrupowanie cyberprzestępcze wykorzystuje steganografię
Badacze z firmy Kaspersky wykryli wysoce wyrafinowaną kampanię cyberszpiegowską, której celem była kradzież informacji z placówek dyplomatycznych, rządowych oraz wojskowych w Azji Południowej.
Dwa lata po atakach WannaCry i NotPetya exploit EternalBlue wciąż groźny
Władze amerykańskiego miasta Baltimore zabiegają o pieniądze z funduszu federalnego, aby dojść do siebie po niszczącym ataku ransomware, w którym rzekomo wykorzystany został stworzony przez amerykańską Narodową Agencję Bezpieczeństwa (NSA) exploit EternalBlue.
Loteria Wstrząśnij Głodem po nagrodę – nowa realizacja NAV agency i Mint Media
13 maja wystartowała loteria „Wstrząśnij Głodem po nagrodę!”, promująca produkty Danio w sieci sklepów Biedronka. Za realizację odpowiadają NAV agency oraz agencja interaktywna Mint Media.
Quantum CX i Activy zwycięzcami pierwszej edycji Digital Fundraising Competition UNICEF Polska
Czy uśmiech i jazda na rowerze mogą pomóc w zbieraniu funduszy na szczytne cele? Okazuje się, że nie skomplikowane algorytmy, a nieszablonowe spojrzenie na codzienne czynności oczarowały jury I edycji Digital Fundraising Competition, organizowanego w ramach Ambasady Dobrej Woli UNICEF Polska.
Wideo marketing – przegląd najważniejszych trendów
Jednym z największych trendów marketingowych ubiegłego roku było pojawienie się IGTV. Popularnością cieszyły się również stories na Facebooku czy Instagramie. Pokazuje to, że aby zbudować solidną strategię marketingową, trzeba być na bieżąco z aktualnymi trendami marketingowymi.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Ostatnio dodane artykuły:
Technologia w faktoringu: Jak fintech zmienia rynek finansowania faktur?
Faktoring, jako narzędzie finansowe pozwalające na uwolnienie kapitału zamrożonego w niezapłaconych fakturach, przechodzi obecnie głęboką transformację napędzaną przez technologie cyfrowe.
X-kom i Neonet łączą siły - nowy gigant na rynku elektroniki i AGD w Polsce?
X-kom przejmuje Neonet
Internetowe cienie - czy wiesz co spotyka Twoje dziecko w sieci?
Polscy rodzice walczą z hejtem online
Najczęściej czytane artykuły:
Technologia w faktoringu: Jak fintech zmienia rynek finansowania faktur?
Faktoring, jako narzędzie finansowe pozwalające na uwolnienie kapitału zamrożonego w niezapłaconych fakturach, przechodzi obecnie głęboką transformację napędzaną przez technologie cyfrowe.
Ostatnio dodane wpisy:
UPC Polska jest wiodącym w Polsce dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.