Artykuły prasowe

Zaawansowani cyberprzestępcy rozwijają zaawansowany botnet oparty na systemie Windows
Eksperci z Kaspersky Lab analizują pierwszą opartą na systemie Windows sieć zainfekowanych urządzeń (tzw. botnet) służącą do rozprzestrzeniania szkodliwego oprogramowania Mirai w ramach akcji zamykania działających botnetów.

2016: rok oprogramowania ransomware w spamie
Według raportu Kaspersky Lab poświęconego ewolucji spamu i phishingu w 2016 r., około 20% wszystkich niechcianych wiadomości e-mail w IV kwartale 2016 roku rozprzestrzeniało trojany blokujące dostęp do danych i wyłudzające okup (ransomware).
Już 14 marca startuje Cross Digital Marketing 2017!
Chcesz być na bieżąco z najnowszymi trendami w digital marketingu? Chcesz dowiedzieć się jak skutecznie wykorzystać jego narzędzia w kampaniach marketingowych oraz jak odnaleźć się w dobie postępującej technologii? Jeśli tak to nie może cię zabraknąć na konferencji Cross Digital Marketing 2017.

Potencjał i główne kierunki rozwoju IoT
Wartość inwestycji w sektor IoT za lata 2016-2021, ma sięgnąć 4,8 biliona USD – takie dane płyną z badania Global IoT Executive Survey. Internet Reczy to dziś rynkowa rewolucja. W jakim kierunku będzie rozwijać się ta technologia?

Adexon publikuje mapę rynku reklamy internetowej 2016
Sieć reklamy Adexon opublikowała mapę rynku reklamy internetowej – zestawienie reklamodawców i wydawców zajmujących się działalnością promocyjną w internecie.
WiFi NETGEAR WAC510
Na rynku pojawił się pierwszy na świecie punkt dostępowy WiFi konfigurowany i zarządzany za pomocą kodu QR.

W 2016 roku ponad 75% szyfrujących programów ransomware pochodziło z rosyjskojęzycznego podziemia
Spośród 62 nowych rodzin szkodliwego oprogramowania ransomware szyfrującego dane wykrytych przez badaczy z Kaspersky Lab w 2016 r. co najmniej 47 zostało stworzonych przez rosyjskojęzycznych cyberprzestępców.
Walentynki w polskiej wyszukiwarce
Czego Polacy chcą się dowiedzieć przy okazji Święta Zakochanych? Eksperci Senuto przygotowali zestawienie top 10 wyszukiwań związanych z tym świętem.

Walentynki – jak rozkochać odbiorców newslettera?
W tym roku kampanie e-mail marketingowe związane z Walentynkami można zaobserwować od początku stycznia. Po bardzo mocnym i pracowitym okresie świątecznym, Sylwestrze oraz Nowym Roku, marketerzy wykorzystują do sprzedaży każdą okazję, którą jest niewątpliwie święto zakochanych.

WYRÓŻNIJ SIĘ ALBO ZGIŃ – JAK ZBUDOWAĆ SILNĄ MARKĘ NA POLSKIM RYNKU
Budowanie silnej marki to wyzwanie dla firm, które chcą utrzymać dobrą pozycję na rynku przez długie lata, a nie tylko zaistnieć na nim przez moment.
Jak rozpoznać niebezpieczne aplikacje?
Według danych Komisji Europejskiej, Polacy są na szarym końcu Europy, pod względem kompetencji cyfrowych. Prawie 1/3 nigdy nie korzystała z Internetu, a wśród osób, które w domu nie posiadają dostępu do Internetu czy nawet komputera, aż 63% uważa, że zwyczajnie nie jest im oto niczego potrzebne.
Najbardziej lubiane marki bieliźniane na Facebooku i Instagramie
Walentynki nie mogą pozostać niezauważone. Szczególnie aktywna w okresie walentynkowym jest branża bieliźniana. NapoleonCat postanowił sprawdzić, które marki zdobyły serca użytkowników Facebooka i Instagrama oraz jakie akcje prowadzą w tych kanałach społecznościowych.

Robert Olszewski: z OAN do Data Exchanger
Data Exchanger, ekspert w dziedzinie danych i twórca platformy DMP, wzmacnia swoje struktury i stawia na sprzedaż. Wraz z początkiem roku do zespołu dołączył Robert Olszewski, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektora sprzedaży.
Wirtualna rzeczywistość pomoże nam w zakupach
Wirtualna rzeczywistość pomoże nam wybrać produkty, a nawigacja poprowadzi nas przez sklepowe półki i pomoże odnaleźć poszukiwany towar – to jedne z wielu nowości technologicznych, które niebawem zobaczymy w sklepach.
SAP wesprze polskich innowatorów
Ruszyła kolejna edycja międzynarodowego konkursu SAP Quality Awards 2017. Mogą się do niego zgłaszać firmy, które z sukcesem wdrożyły rozwiązania SAP do zarządzania przedsiębiorstwem.

Kaspersky Lab zostaje członkiem organizacji OPC Foundation
Kaspersky Lab dołączył do grona partnerów OPC Foundation, globalnej organizacji ustanawiającej standardy w zakresie przesyłania danych celem zapewnienia bezpiecznego i niezawodnego współdziałania sprzętu oraz oprogramowania w środowiskach przemysłowych.

„Niewidoczne” ataki: cyberprzestępcy włamują się do przedsiębiorstw w 40 krajach
Eksperci z Kaspersky Lab wykryli serię „niewidocznych” cyberataków ukierunkowanych, w których wykorzystywane jest wyłącznie legalne oprogramowanie.
Płeć decyduje o tym co oglądamy?
Polacy najchętniej oglądają materiały newsowe (27,4% badanych), na drugim miejscu znalazły się materiały eksperckie (25,6% badanych) na trzecim materiały szkoleniowe (19,6% respondentów). W sieci znacznie częściej newsów wideo poszukują mężczyźni (34,9%) niż kobiety (20,7%).
Bezpieczeństwo w internecie
8 lutego przypada Dzień Bezpiecznego Internetu. To doskonała okazja, by zastanowić się, jak wiele prywatnych danych udostępniamy na co dzień i jak powinniśmy je chronić przed nieuczciwym wykorzystaniem.
Nowa odsłona witryny www.brother.pl
Firma Brother Polska uruchomiła nową wersję swojej witryny internetowej. Nowa strona oferuje użytkownikom intuicyjną nawigację oraz łatwe wyszukiwanie wsparcia technicznego, resellerów i rejestrację produktów.
PomóżPamiętać.pl przeciwko „polskim obozom śmierci”
Polscy internauci, zaangażowani w walkę z nieprawdziwym określeniem „polskie obozy śmierci”, zyskali kolejne narzędzie wsparcia. Właśnie ruszyła strona PomóżPamiętać.pl (www.pomozpamietac.pl), której celem jest monitoring sieci i wychwytywanie błędnego sformułowania z kilkunastu języków.
Rok 2016 dowodzi, że Brother stawia na biznes
Mijający rok dla marki Brother upłynął pod znakiem wprowadzania do oferty nowych urządzeń klasy biznesowej oraz zdobywania kolejnych prestiżowych nagród branżowych.
Urządzenia Xerox zadbają o operacyjność biura
Kondycja sektora MŚP w Polsce z roku na rok się poprawia. Konsekwentnie rosnące przychody przewyższają koszty przedsiębiorstw.
Top10 najpopularniejszych modelek na Instagramie
Nie od dziś wiadomo, że na Instagramie rządzi świat modelingu. Konta których modelek przyciągnęły najwięcej obserwujących? NapoleonCat przedstawia listę 10 najpopularniejszych
Jak smog kłębił się nad internetem? Infografika Mint Media i Brand24
W ostatnich tygodniach cała Polska żyła sprawą smogu. Oczywiście temat stał się także numerem jeden w sieci. Jak wygląda internetowa dyskusja na temat smogu? Prezentują to statystyki zebrane przez Mint Media na podstawie danych z Brand 24.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Ostatnio dodane artykuły:
Technologia w faktoringu: Jak fintech zmienia rynek finansowania faktur?
Faktoring, jako narzędzie finansowe pozwalające na uwolnienie kapitału zamrożonego w niezapłaconych fakturach, przechodzi obecnie głęboką transformację napędzaną przez technologie cyfrowe.
X-kom i Neonet łączą siły - nowy gigant na rynku elektroniki i AGD w Polsce?
X-kom przejmuje Neonet
Internetowe cienie - czy wiesz co spotyka Twoje dziecko w sieci?
Polscy rodzice walczą z hejtem online
Najczęściej czytane artykuły:
Technologia w faktoringu: Jak fintech zmienia rynek finansowania faktur?
Faktoring, jako narzędzie finansowe pozwalające na uwolnienie kapitału zamrożonego w niezapłaconych fakturach, przechodzi obecnie głęboką transformację napędzaną przez technologie cyfrowe.
Ostatnio dodane wpisy:
UPC Polska jest wiodącym w Polsce dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych.