Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips – nowa realizacja NAV agency i Mint Media dla Danone


2019-09-18
Już 16.09.2019 rusza promocja marki Alpro we współpracy z Philips Polska pod hasłem „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips”. W promocji klienci mogą odebrać vouchery do wykorzystania na wybrane produkty Philips na philips.pl/sklep.

Koncepcja opiera się na innowacyjnym cross-partnerstwie, polegającym na połączeniu pod jednym parasolem aktywacyjnym dwóch różnych kategorii produktowych. Pozwala ono na zbudowanie niestandardowej widoczności w punkcie sprzedaży oraz w digitalu, jak również przyciągnięcie uwagi shopperów.

Przeczytaj również:

 

Z perspektywy uczestników – mechanika aktywacji odznacza się niską barierą wejścia: każdy kto zakupi dowolne produkty marki Alpro za min. 20 zł i zarejestruje paragon na stronie www.zdrowozamieszaj.pl otrzyma voucher w wysokości -10% na wybrane produkty z oferty sklepu on-line Philips.

 

Koncepcja połączenia w jednej aktywacji dwóch marek, które naturalnie się uzupełniają, stanowi dla nas idealny sposób na zaangażowanie konsumentów i edukację w zakresie różnorodnych sposobów konsumpcji napojów Alpro. – mówi Magda Książek Kierownik ds. Rozwoju Kanałów Sprzedaży - NAV agency pokazało przy tym, że doskonale rozumie zarówno markę, jak i specyfikę rynku, oraz że potrafi przełożyć nasze oczekiwania na innowacyjny koncept aktywacyjny.

 

Za koncepcję kreatywną, dobór partnera oraz kompleksową obsługę aktywacji odpowiada NAV agency, a za zaprogramowanie i zarządzanie stroną aktywacyjną agencja interaktywna Mint Media.

 

Promocja „Zdrowo zamieszaj z Alpro i Philips” potrwa do 17 listopada.



Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl