NapoleonCat pozyskał 2,5 mln na rozwój zagranicą


2018-09-28
Fundusz INventures podpisał umowę inwestycyjną z właścicielem platformy NapoleonCat do zarządzania komunikacją w mediach społecznościowych. Zainwestował w nią 2,5 mln zł, środki te zostaną przeznaczone na powiększenie zespołu i działania marketingowe za granicą.

INventures za 2,5 mln zł przejął 19 proc. nowo wyemitowanych udziałów spółki Napoleon zarządzającej NapoleonCat. Tym samym firma została wyceniona na prawie 11 mln zł.

Przeczytaj również:

W ciągu ostatniego roku trzykrotnie wzrosła liczba naszych klientów z zagranicy i obecnie stanowią oni blisko 40 proc. wszystkich użytkowników. Z naszego narzędzia korzystają już firmy z USA, Azji, Europy Zachodniej czy Nowej Zelandii. Środki pozyskane dzięki inwestycji INventures przeznaczymy na działania, które przyspieszą akwizycję klientów z zagranicy i dalszy, intensywny rozwój platformy. Planujemy, że do końca przyszłego roku 80 proc. naszych przychodów będzie pochodziło z zagranicy - zapowiada Grzegorz Berezowski, założyciel i CEO NapoleonCat.

NapoleonCat to platforma oferowana w modelu SaaS. Obejmuje narzędzia do moderacji dyskusji, analizowania skuteczności działań marketingowych, monitorowania konkurencji oraz automatycznego generowania raportów analitycznych dotyczących aktywności na Facebooku, Instagramie, YouTubie i Twitterze. Jest jedynym oficjalnym polskim partnerem marketingowym Facebooka. W Polsce z narzędzia korzystają już takie podmioty jak Play, Aviva, Allianz, WWF czy Avon. Natomiast wśród zagranicznych klientów platformy są głównie małe i średnie sklepy internetowe, które dzięki narzędziu optymalizują procesy okołosprzedażowe. Korzystają z niej również m.in. nowozelandzkie ministerstwo e-biznesu i innowacji oraz szwedzka Stena Line.

Już od jakiegoś czasu koncentrujemy się na rozwoju naszego produktu w kierunku funkcji usprawniających obsługę klienta w mediach społecznościowych. Obserwujemy, że coraz więcej firm sięga po nasze usługi ze względu na możliwość zautomatyzowania obsługi zapytań, szczególnie na Facebooku. Wybierają nas bo oferujemy im proste rozwiązanie, które skutecznie odciąża zespoły obsługujące klienta - dodaje Grzegorz Berezowski.

Dalsza rozbudowa platformy w kierunku obsługi klienta w mediach społecznościowych (social customer care) będzie szła w parze z rozwojem innych funkcjonalności. Przykładowo, w odpowiedzi na rosnącą popularność Instagrama, w tym roku NapoleonCat dał swoim klientom możliwość zarządzania wszystkimi najważniejszymi aktywnościami w tym serwisie z poziomu desktopu.




Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl