//DIGITAL is about…
Ruszyła pierwsza, globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna ERGO Technology & Services Management AG prowadzona pod hasłem //DIGITAL is about… Jej głównym celem jest budowanie wizerunku międzynarodowego holdingu technologicznego Grupy ERGO jako środowiska pracy zorientowanego na przyszłość.
//DIGITAL is about…
Pierwsza globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna
ERGO Technology & Services Management AG
Warszawa, 31 marca 2022 r. – W piątek, 1 kwietnia br. rusza pierwsza, globalna kampania wizerunkowo-rekrutacyjna ERGO Technology & Services Management AG prowadzona pod hasłem //DIGITAL is about… Jej głównym celem jest budowanie wizerunku międzynarodowego holdingu technologicznego Grupy ERGO, jako środowiska pracy zorientowanego na przyszłość, a także zainteresowanie możliwością dołączenia do globalnego zespołu specjalistów IT, którzy chcą kreować przyszłość.
Zaplanowane w ramach kampanii działania komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej prowadzone będą w oparciu
o wspólny motyw przewodni - ERGO //Digital World – a space for future-driven minds - który podkreśla, że międzynarodowy holding technologiczny ET&SM oferuje przestrzeń do rozwoju dla ludzi otwartych na ciągłe doskonalenie się w dziedzinie nowych technologii i odważnie patrzących w przyszłość.
„Celem kampanii jest budowanie świadomości ET&SM jako środowiska pracy zorientowanego na przyszłość, pokazanie jak wiele twarzy ma praca w obszarze zaawansowanych technologii, a także przedstawienie naszego wielokulturowego zespołu. Stąd pomysł kreatywny polegający na wykorzystaniu elementów kodu jako tła do zdjęć naszych pracowników. Podkreśla on „digitalowe DNA” holdingu ET&SM w połączeniu z sylwetkami osób ze wszystkich szczebli organizacji z Polski, Niemiec i Indii” – mówi Sabina Salamon, Head of Change and Communications w ERGO Technology & Services Management AG.
Działania zewnętrzne kampanii //DIGITAL is about… skierowane są do specjalistów IT - potencjalnych kandydatów, poruszających się w kluczowych dla firmy obszarach takich jak m.in.: software engineering, cloud computing, security, architecture, testing, project management czy IT administration. Grupą docelową działań wewnętrznych są pracownicy spółek wchodzących w skład holdingu ET&SM - ET&S S.A. w Polsce, ITERGO
w Niemczech oraz ET&S Ltd. w Indiach. Celem wewnętrznym jest dalsze wzmacnianie poczucia jedności, podkreślanie wartości, jakie niesie współpraca wielokulturowych zespołów i wspólna realizacja globalnych projektów.
Seria key visuali przygotowanych w ramach kampanii //DIGITAL is about…, których bohaterami
są pracownicy spółek ERGO Technology & Services Management AG, prezentuje różnorodne aspekty pracy w IT. W poszczególnych odsłonach kreacji podkreślane są kwestie rozwoju i doświadczenia
- //DIGITAL is about Challenge, //DIGITAL is about Growth, //DIGITAL is about Global Impact. Istotnym aspektem komunikacji jest także wskazywanie na korzyści wynikające z pracy w wielokulturowych zespołach oraz szanowania indywidualnej perspektywy każdego pracownika - //DIGITAL is about People, //DIGITAL is about Change, //DIGITAL is about Diversity.
Działania wewnętrzne uwzględniają m.in. udostępnienie generatora ASCII, dzięki któremu można edytować zdjęcia, zmieniając je w kolorowy obraz ASCII art. - na wzór kreacji kampanijnych. Angażującym elementem kampanii wewnętrznej jest Digital Chaser – gra dla pracowników stworzona przez developerów ET&S podczas jednego z hackatonów firmowych. Korzystający z niej gracze mogą zdobywać punkty, wcielając się w rolę bohatera wędrującego po miejskiej planszy.
Kampania zewnętrzna obejmuje działania w Internecie: reklamy, artykuły kontekstowe i komunikację
w kanałach mediów społecznościowych takich jak: LinkedIn, Facebook oraz Instagram. Przygotowany w ramach kampanii generator ASCII dostępny jest także dla użytkowników zewnętrznych na stronie https://digitalisabout.me/. Ze względu na lokalizację biur firmy w Polsce, działania outdoorowe, w tym citylighty, zaplanowano na terenie Warszawy i Trójmiasta. Dodatkowo w Trójmieście pojawią się plakaty na przystankach autobusowych i w pociągach SKM. Kreacja kampanii będzie miała swoją odsłonę również w postaci murali inspirowanych kodem ASCII w Gdańsku oraz Warszawie.
Kampania startuje 1 kwietnia i potrwa dwa miesiące. Za koncepcję i kreację kampanii, a także działania z obszaru digital i engagement marketingu odpowiada agencja Directors. Z kolei agencja Havas PR Warsaw wspierała zespół komunikacji ERGO Technology & Services w opracowaniu przekazów kampanii oraz wybranych materiałów komunikacyjnych.
Nadesłał:
Havas.PO
|